Halloj...

Jag måste åka till mamma snart så jag kan sola. Blir tokig! Jag vill inte sitta ute svettig och jävlig medans alla mina manliga grannar springer omkring på gården. Inte dom kvinnliga heller, men jag tror att vi ligger i underläge i det här huset.

Idag har jag bakat färdigt kakorna som var beställda tills imorrn. Nya recept som sagt, så jag vet inte vad det smakar. Men mumsigt såg det iaf ut. Hoppas det smakar, trist studentfika annars ;)
Närmast på schemat blir en seg promenad med min halvhalta fot som tydligen inte tänker bli bra. Efter den så blir det dom tre sista avsitten av Spartacus. Vad ska man se på sen?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Om du vill ha tips på några bra serier så har jag några som jag brukar följa.

Just nu ser jag på The Killing där Joel Kinnaman är med. Annars är Pretty Little liars en bra serie och även breakout kings. Off the map vet jag att du följer.

2011-06-08 @ 17:56:00
Postat av: Magdalena

Tackar för tipsen :D The killing har jag faktist tänkt på, måste ta tag i den!

2011-06-08 @ 22:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0