Hoppla, vovven...

Igår var det ganska soligt, så då spenderar jag automatiskt mest tid ute på gården. På förmiddagen så hoppade jag lite agilityhinder med Dajana, eller ja, typ fem gånger innan hon inte ville mer, haha. Lilla latmasken där! Det är så skönt när barnen är här, för då kan hon leka med nån annan än mig. Annars är hon på mig med en leksak i munnen mest hela tiden. Under veckan har jag även lärt henne "vacker tass", så nu kan hon det. Så duktig så :)
Syster Karolina är nu på väg hem igen utan kidsen, men snart kommer båda systrarna hem igen. Om typ en vecka eller så. Börjar bli mycket nu; jobb, midsommar, Anders födelsedag, mammas födelsedag, min födelsedag, liten släkträff, sen Gatufesten. Kul :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0