Trött på alla röda dagar...

Så tråkigt som jag har nu, var det längesen jag hade. Fy tusan... Jag har haft sällskap nästan hela veckan, så tror att det känns extra mycket därför.
Nu vill jag bara att det ska bli ny vecka. Måste fira lite nationaldag när jag faktiskt inte jobbar, sen får dom röda dagarna vara slut på ett tag. Jag blir tokig när man inte kan få tag på folk och myndigheter på nästan en vecka. Jag blir så irriterad att jag vill grina, haha! Förstår dock om man uppskattar dom extra när man har vanliga 9-17 jobb. Jag har en tanke i mitt huvud som jag inte kan släppa förrän jag får ett troligt nej, men då kan jag iaf glömma det sen. Hoppas jag får svar på tisdag, annars måste jag nog grina en skvätt.
Sen får jag inte glömma att baka kakbeställningen till studenten, choklad & hallonmoussetårta och choklad & nougatkaka. Ska även be en bön att dom blir bra eftersom det är nya recept.
Har lovat Sandra en dag på Birsta också, och sen ska det minsann gymmas som aldrig förr (vem försöker jag lura, haha). Tar också gärna soliga promenader. Så ja, ny vecka snarast, tack!


Sist men inte minst: Grattis kära syster på 25-årsdagen!


Kommentarer
Postat av: Evelina Engberg

Tack igen ;)



Vem är det som tar studenten? Och vad är det för tanke du inte kan släppa?

2011-06-04 @ 21:56:45
URL: http://lonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0