Tröttare än tröttast...

Det är inte nådigt att kliva upp 5.20 på morgonen. Det gick ganska bra på förmiddagen, men nu känner jag mig helt knäckt. Måste nog ta en nap på soffan sen! Det var iaf hur mysigt som helst att gosa med lilla bebisen, en riktigt söt liten knubbis är hon :)
På eftermiddagen har jag fortsatt att pyssla med julklappen som jag började med igår kväll. Tror att det kommer bli bra, eller jag hoppas det iaf. Kan tyvärr inte skriva vad det handlar om eftersom det är en julklapp till Jessica. Risken finns ju att hon läser ;)





Blev det vår igen?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Skriv du...... jag tänker inte läsa ;P

2011-12-01 @ 17:30:36
Postat av: Magdalena

Hahaha, jag förstår att du tycker det ;)

2011-12-01 @ 20:10:06
URL: http://magdalenae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0