Älskar mobilbloggning...

Full rulle idag också. Började med att Mickis ville luncha, så jag gjorde mig i ordning med nytt rekord tror jag! Inte likt mig att fixa mig på en halvtimme när håret tvättas ;-) Det var vi två och Jessica som träffades, och självklart var det lika trevligt som vanligt. Kanske skulle ha varit snäppet bättre om jag också åt lunch, men jag hade precis ätit en sen frukost.
Efteråt var det hemåt igen, för att dekorera cup cakes. Önskan var att dom skulle vara lite anpassad till barnkalas, så en massa färger blev det! Och stjärnor för att hålla ihop det lite med star wars-tårtorna!
Sen har det varit träning för hela slanten med Sandra, först Core följt av Body pump :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0