Förstorat...

Jag får lite lätt ångest när jag tänker på min födelsedag. Jag har drivit en stor kampanj och lockat släkt från land och rike, och nu verkar det som att dom flesta kommer. Och till er andra i familjen som jag inte har hunnit prata med än, så är ni självklart välkomna hela bunten! Jag har bara fått en känsla av att jag har gjort det lite större än lite födelsedagsfika, haha! Jag vet inte varför det känns så viktigt just i år, men jag tror att det dels beror på att jag fyller 25, dels att jag för första gången har en lägenhet som man faktiskt kan träffas i. Sen är min syster hemma från Australien (för första gången på över tre år), och dom från Nyköping och Sthlm kommer upp. Jag älskar liksom släktträffar! Nämnde jag att jag fyller 25? My God.
Det är ett par månader kvar, men jag gillar ju att planera i tid. Det skulle börja med en kakbuffé, men jag tror att jag får utöka till lite snittar också. Har dock ingen koll alls på lätta, goda snittar. Min största fundering är vad jag ska baka och vilken sorts tårta jag ska göra. Jag jobbar för fullt hela sommaren, så det finns inte mycket rum för misstag :-)



Julens buffé :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0