Mina senaste dagar...

Det finns så mycket värre saker att åka på än en förkylning, men mina förkylningar är fan inte i klass med dom flesta andras! På riktigt! Det är inte lite nästäppa och halsont, det är snor som rinner eller en näsa som är så täppt på nätterna att jag vaknar av andningssvårigheter, tårar som rinner ur mina rödsprängda, ljuskänsliga ögon, feber med feberfrossa, ett dunkande huvud och sprängande bihålor. Jag ser ut som sju svåra år när jag är hemma och ligger däckad i flera dagar. Nu har jag varit tvungen att åka på jobbet (tack gode Gud för smink) och det har gått bättre än jag trodde. Det är nästan som att jag i vissa stunder har känt mig lite friskare då jag inte hinner känns efter hur jag mår på samma sätt som hemma. Men igårkväll så kändes det som att mitt huvud brann och att jag skulle ha 40 graders feber, så jag var tveksam till jobbet, men det gick okej :-) Nu borde det ju börja avta!


Såhär har mina senaste dagar sett ut ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0