Svenska Hjältar...

Av alla galor som sänds så måste jag säga att Svenska Hjältar är min favorit. Det är på något sätt lite skönt med en gala utan fokus på insamlingar och som bara sätter fokus på att hedra vanliga, godhjärtade medmänniskor! Det är verkligen som det sas i början; man tänker bara på att världen är en ond plats när man hör och ser all skit som händer. Sen får man höra om dessa vardagliga hjältar som i vissa fall riskerar sitt eget liv för någon annan. Och mitt hjärta känns så fullt av kärlek att det känns som att det ska sprängas. Jag vill bli som ER! En dag hoppas jag att jag också kan göra skillnad för någon annan. Gärna inte pga jag går bort i förtid, men jag är donator om det skulle ske. Det borde du också bli! En dag kan det vara just du som behöver ett nytt organ! Man kan bland annan gå in på livsviktigt.se.


Mitt kort har legat i plånboken i så många år att jag inte ens minns när jag registrerade mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0