Mar. 20, 2013

Mitt internet håller verkligen på att göra mig galen, jag är så glad över att ha sagt upp det. Nu ska jag bara hålla ut i två månader till! Jag svär att ibland loggas jag tio gånger på tio minuter, det är ohållbart när man ska beställa något, betala räkningar, se på serier mm. Ni fattar! Inget mer Telenor för mig :-)
Något annat som stör min vardag är deklarationen som kommer när som helst. Jag fick nästa lite puls när jag hörde att posten kom idag, haha! Eftersom 2012 var första året som vi skattade efter en tabell och inte en viss procent, så är jag livrädd för att åka på en skattesmäll! Å andra sidan så har jag alltid betalat för mycket i skatt förut, så bara att hoppas att det åtminstone jämnar ut sig!

Annars så har jag tre dagars ledighet, så idag har jag slappat hela dagen. Imorgon kanske jag borde göra nånting vettigare! Typ åka till Birsta och titta på kenza eller nått ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0