Bordet...

Igår blev det oväntad middagsbjudning hos Karro. Hon hade gjort rullader och potatisgratäng med Västerbottenost. Såå otroligt gott, min enda riktiga mat på hela veckan faktiskt!
Det näst bästa var att jag kunde ta med mig bordet (som jag har fått ta av henne då dom inte har någon plats i huset) hem. Så nu har jag redan hunnit måla både bord och stolar redan idag! Det blev ljusare grått än vad jag trodde, hade inte haft något emot ett par nyanser mörkare (ville att det skulle bryta av allt vitt lite mer), men jag målar knappast om pga det. Är kräkless på alla former av målning nu, haha ;-) Det blev iaf bra och mindre kladdigt än jag trodde. Får se om jag fyller i mönstret med guld eller silver sen, som originalet ska vara. Jag tycker egentligen inte att man ska måla om dom där grupperna, men, det här var väldigt gult och missfärgat!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0