Detaljer...

Det går trögt nu med inredningen hemma, jag har liksom kommit av mig. Har ingen inspiration heller för tillfället. Jag fick iaf upp två grejor idag, hängaren från indiska och min vadderade anslagstavla. Eller memoboard som det också heter! Har haft stora problem med vart jag skulle hänga den eftersom jag köpte den fina nyckeltavlan från Cervera (hänger ovanför skobyrån där anslagstavlan skulle sitta) också. Men idag blev den helt spontant uppsatt ovanför fåtöljen i hallen. Ibland trillar poletten liksom ner! 

Hallen känns nästan som en walk in closet nu när alla kläder är samlade där, men jag tycker ändå att det blev bra eftersom det finns så mycket yta där. Hade tänkt ställa skänken som jag ska få av syster där först, men den får stå i v-rummet på den tomma ytan brevid matsalsgruppen istället. Förhoppningsvis med en tavelvägg ovanför :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0