Tomt...


Vissa utrymmen är svårt att veta vad man ska göra med, tex det här! Det är ju liksom en konstig sväng bakom badrumsdörren, sen blir den vita väggen till höger den inbyggda garderoben. Just nu får iaf min fina lykta duga, men det ser lite tomt ut :-) Det är konstigt hur fort man vänjer sig, för det känns som att det alltid har sett ut såhär nu! Vill ha hit skänken till vardagsrummet nu så den väggen slipper stå tom, sen är det bara dörrar till bokhyllorna och tvättsställhyllan som fattas. Och den där tvn förstås... Förstår ni hur mycket jag saknar att ligga i sängen på kvällen och se mina serier innan jag ska sova? Sen blir det kanske mer dekoration så småning om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0