Officiellt 27...

Jag har haft en bra födelsedag! Började så fint med att Julia och Daniel kom in med tårta till mig på jobbet, så himla snällt och vilken trevlig överraskning!
Sen var det lite kaotiskt på jobbet ett tag måste jag erkänna, med mycket folk och varor och ärenden. Kul men svettigt att hinna med allt, och just nu är ju jag ansvarig :-)
Men, jag hade en mycket god middag att se framemot på saffran efteråt. Älskar tapas! Jag lyckades få med mamma, Anders, Fredrik & Lotta och Karolina & Fredrik. Bara Evelina och Viktoria som fattades, men dom lever ju livet i Australien och USA just nu :-)


Tusen tack för all uppvaktning, jag tror aldrig att jag har blivit firad så många dagar förut. En födelsedag och fyra middagar ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0