Tröttmössa...

Jag älskar verkligen att behöva kliva upp kl 06 på morgonen för att anpassa mig efter en sotare med en tretimmarsintervall. Naturligtvis hann han inte ens komma innan jag åkte till jobbet så jag klev upp tidigt i onödan! Story of my life ;-)
Nu är jag ledig tre dagar eftersom det faktiskt är stängt över midsommar, så jag packade bikinin och åkte till mamma. Det gick ju också åt helvete då vädret visar sin dåliga sida. Inte en enda dag på hela maj och juni har jag kunnat sola utomhus. Hemma har jag ingenstans att ta vägen när jag är ledig, och dom andra dagarna har jag jobbat. Men jag ger inte upp hoppet om mina semesterveckor än ;-)


Karro kom även hit med dom två minsta barnen ikväll <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0