Nyårsblåsa...

Funderar mycket på nyårsklänning nu i december, speciellt eftersom det ska vara en lång. Har mest bara sommarklänningar av det förutom klänningen jag hade ifjol. Min gratis-klänning från Vero Moda, det var tider det! Haha :-)

Just nu är dessa mina alternativ, men jag vet ju inte hur dom sitter på!





Ska jag vara ärlig så vill jag nog mest ha den gråa ändå, typ till sena sommarkvällar. Den svarta känns väldigt nyår, och den har en riktigt djupurringning, vilket var det jag från början var ute efter. Ni vet, utan bh-djup! Dock känns den inte användbar efteråt. Den blåa (äääälskar den) kanske passar på en kommande bröllopsfest? Måste höra mig för om dresscoden ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0