Övernattning...

Som sagt åkte jag till Madde igår. Vi tog upp där vi slutade sist och skrattade hur mycket som helst^^ Det kom även ett skumt ljud när madde skulle säga nått som vi garvade oss blåa åt! Eller speciellt jag hade lite svårt att släppa det, haha^^
Efter ett tag säger madde: "Du kan väl köra bilen sen så kan fredde stanna hemma". Jag ba, eh what?=O Sen får jag höra att den är automat, jag ba jösses, det har aldrig jag kört, haha! Men eftersom det ska vara lättare så why not! Vi begav oss mot Ica. Jag brukar inte köra med helljus men det var kolssvart så igår var jag tvungen. Nackdelen är väl att jag alltid glömmer bort att trycka av det. Så möter jag en bil, och han satt på helljuset i mina ögon för att jag bländade honom, I'm sorry, haha! Men sen kom jag faktisk ihåg att slå bort det! =)  Jag kom på att jag bara hade en lins i ögat på vägen till affären också,  jag ba opss! Men jag sa inget till madde förrän vi var hemma säkert igen, hahha!
Vi handlade lite, lagade mat, åt, sen satte vi oss lite vid datorn. Faktiskt lätt att fastna där^^ lekte lite i PS, och hittade på julrimm!
Vi bestämde oss för att vi skulle va duktiga och se världshistoria när Christer Fuglesang skulle upp i rymden. Halv fyra sitter vi bänkad och se på nedräkningen. Snopet sa räven när klockan stannar när de är fem minuter kvar. Vi skulle kliva upp kl 8!
För att hålla oss vaken kollade vi på Hollow man 2, och även ALLT extramaterial som fanns på dvdn.. Även skisserna^^ haha!

På morgonen blev det full fart mot stallet, typ hey jag har morgonfrilla, kära mössa; save me!
Vi donade på där lite. Eller jag gjorde så gott jag kunde medans Madde gjorde sina sysslor, haha! Sen blev det dags för att rykta, sadla och tränsa! Gud, vad jag har saknat det!
Jag kände mig lite osäker om jag ens skulle komma upp i sadeln, haha, men det gick utmärkt! Kändes som man aldrig har varit ifrån det när man väl sitter där igen, helt underbart! =) Galopp måste vara det underbaraste färdmedlet som finns när man bara sitter och gungar med! Tack Madde för en jättekul övernattning, det måste vi göra igen! =)
Känner av träningvärken redan, känns som jag går med en pilatesboll mellan låren, haha!

Just nu ser jag på faddergalan! Agnes visar magen, tacky, och carola har olika långt hår.... Suck!


   Maddes Boyen, stallet och en av pollarna^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0