Ursäkta röran, jag bygger om...

Jag ska ändra min blogglayout så det är därför den ser skabbig ut nu^^ Har inte orkat ta tag i det helt än, men det kommer väl! Var tvungen att testa lite först o så..
Sen nu har bloggsidan varit nere ett par dagar så därför jag inte skrivit!

Igår var det alltså Lucia! Jag var på Media och jag tittade på årets tåg med Jesper och Marie. Roligast var det att träffa Pelle igen, haha! Han är min absoluta favoritlärare där, så himla cool!^^ Sen finns det en lärare där som jag blir så irriterad bara jag ser så vi ska inte ens gå dit. Vi har aldrig haft särskilt bra kontakt och ett nytt läge ändrar inte det!
Träffade även Krister som var värsta glad, han kom och kramade oss och allt. Åh, jag saknar skolan ibland! Liksom hela den gemenskapen är helt borta nu... Min mentor lyste med sin frånvaro, trist! Skulle va kul att träffa alla när man ändå var där!
Åter till lucia! Det är en av mina favorittraditioner för jag tycker att det är så himla fint att se på. Speciellt kul är det ju när man är Lucia, som jag har haft turen att vara typ alla gånger utom en när jag ville. Jag var det på media ifjol också, jätteroligt att bli vald av klassen. Men blir ju lite avis när man ser kronan på nån annans huvud (speciellt eftersom jag jagade hela stan för att köpa den nedrans kronan, och jag är den enda som jag använt den innan), för nu är det väl bara att inse att jag inte kommer vara Lucia nån mer gång. Stackars mig, haha!^^
Jag har dock lite svårt för när man förstör det klassiska tåget med massa flams, det är liksom inte kul. Vissa traditioner ska vara original! Tåget idag var rätt okej, men väldigt kort och lite folk!


Nu är jag så trött så jag vet inte ens vart jag ska ta vägen!^^ Kanske lägga mig i sängen innan den nya serien på TV4 börjar! Spännande värre^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0