A little bit of everything

Nu har jag sådär mycket att prata om igen så jag vet inte hur jag ska få det här att bli sammanhängande^^

För det första så öppnade jag tidningen igår och såg att erotikmässan kommer hit (läs: sundsvall) till våren. Gissa vem som troligen kommer att va där! ;P

Sen vill jag klaga på sandningen i den här staden. Har ni tänk på att det finns folk som FAKTISKT GÅR PÅ TROTTOARERNA??? Skärpning tack, om inte alla 55+ (och jag) ska ligga med brytna ben på sjukan!

Chocknyheten: Reese Witherspoon och Ryan Phillipe skiljer sig! Om inte ens det ultimata underbara paret kan hålla ihop, vem kan då göra det? Kan man hålla ihop mer än ett par är nu för tiden?
Det känns lika hårt som när Jennifer Aniston och Brad Pitt skiljde sig!
Sen finns det en skilsmässa som jag har sett fram emot! Britney och Kevin! Divorce Kevin-kampanjen verkar till sist ha fungerat!  Jag personligen längtar efter en ny comeback från Britney med massor av hits jag vill höra på dansgolvet! You go girl!^^

Sen för att hoppa till jobbet (sorry men man blir skadad^^)! Igår hjälpte jag en man med att hitta vantar. Han hade lite korta fingrar så det var svår att hitta rätt. Sen kollar han på mina och säger: "Du har långa vackra fingrar. Jag har hört att människor med långa fingrar är klokare!" Jag kunde inte ha sagt det bättre själv, klok som man är!^^ Haha skojar bara, känns inte som jag kan ta åt mig på just de punkten^^. Det andra kan jag dock skryta om lite, haha! Jag var på manikyr en gång, och hon som fixade mina naglar blev helt fascinerad av mina händer och nagelbäddar. Hon visade mina händer för alla andra sa att jag kunde bli handmodell! Kul att man skulle platsa som modell på nån front, hahaha!
Det krävs bara såna där småsaker för att göra mig glad. Jag gillar enkla saker som när nån säger att jag har fin jacka, frågar vart jag har köpt mina skor, hur jag får håret som jag har det, eller när nån säger att jag är söt.
Angående det, killar, vet ni hur många tjejer som föredrar att bli kallad söt istället för snygg? När vi pratar om andra tjejer som vi vill se ut som, så är det ofta dom där tjejerna som man nästan hatar för att dom är så himla söta vi väljer! Snygg känns mer som en raggningsreplik på krogen än som en ärlig komplimang...
Det här går ju fantastiskt bra, nu kom jag ju in på nästa ämne, krogen!^^ Det blir utegång på lördag och klädproblemet har nu börjat! Fast jag tror att jag ska ta min (Evelina, skvallra inte för mamma) nya oversizeskjorta. Den känns inte så uppklädd. =) Jag ska även vara chaufför den kvällen, vilket betyder att jag är nykter på lördag. Känns som alla andra helt plötsligt kommer bli jobbiga, haha!



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0