Ditt namn, madame?

...sa postkillen till mig när jag skulle skriva på paketen...

Jag måste börja prata om två kvinnor som kom in vid två olika tillfällen igår på jobbet. Den första hade den vidrigaste, fulaste jackan jag någonsin sett! Det var illgrön, puffig och hade puffiga duntrumpetärmar! Ni kan ju föreställa er, urk!!
Den andra stank så hemskt så jag var tvungen att bokstavligen sniffa på hennes plastpåse för jag trodde att jag skulle kräkas! Hon luktade inte illa, bara alldeles för mycket kärringparfym!

I alla fall,.. jag har kommit på att jag skulle bli en jäkligt dålig chef, för jag tycker inte om att bossa över främmande folk! Vi har ju två yngre praktikanter nu, och ganska ofta säger chefen åt mig att sätta dom på nån syssla. Jag känner mig så elak! Fast jag är ganska snäll så dom måste bara gilla mig iaf^^ haha!
Lite konstigt det där, för samtidigt som jag inte gillar att köra över andra så vill jag ha det på mitt sätt, annars kan jag bli jäkligt sur! Jag gillar inte att få kritik heller, det tar jag inte så bra^^ men jag bråkar aldrig, och de är väldigt, väääldigt sällsynt att jag blir arg. Förutom när jag bråkade med en kille en gång, och när jag skrek åt en tjej i krogenkön, men det ska vi glömma^^ Det är liksom så sällan jag blir sådär riktigt arg, så när jag väl blir det så är det mindre kul att vara i närheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0