It started on a tuesday afternoon...

...before you know its wednesday....

Det finns inget sätt att få mig snabbare ur sängen på morgonen än det där välbekanta ljudet! Sen är jag visserligen så trött att jag skulle kunna somna på huvudet i duschen, men upp kommer jag iaf, haha!

Jga har ju ganska få dagar utan olyckor, måndagen var inget undantag! Jag skulle kliva ur bilen nere vid torget efter lunchen. Det ska väl gå ganska smärtfritt, men inte i mina skor! Finns det en sladd så ska jag givetvis fastna i den sladden också. När jag hoppade ur bilen så fastande jag med ena foten så jag landade ashårt i en konstig ställning på ena benet. Det var ljumsken jag sträckte då, men idag vaknade jag med knävärk istället efter dunsen från landningen. Lyckades även med ett ökänt djungelvrål också. Och vem kommer gående precis då om inte min arbetskamrat, man ba hej^^

Det blev ett segt uppvaknande idag. Jag låg och snoozade i en timme, orkade verkligen inte kliva upp. Den där bra väckningen uteblev idag, haha! Sen ser jag när jag ska gå till jobbet att en viss person är utanför, jag ba, oh no, inte idag! Har känt mig som en rugguggla hela dagen, så det var inte så trevligt att behöva komma så nära just idag! Andra dagar skulle jag faktiskt ha uppskattat det, för det händer alldeles för sällan!

Jag måste dra ett par nya favoritcitat också^^ Jag såg en realityserie igår där en polis tog två personer nästan på bar gärning. Dom skyllde ifrån sig och sa att dom inte kände varann!

Polisen: Han hade gylfen nere och ditt huvud kom uppstickade! Du sysslade för fan inte med fågelskådning!

På Rix morgon zoo pratade Gert om att han har bjudit in en kille på torsdag som kan dra bilar med sin.. eh.. lilla vän där nere!

Titti: Men då kommer ju Ola hit och gästar oss!
Nån: Dom kan ha dragkamp!

Nu ska jag se Grey's, spännande värre ikväll =O Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0