(Kommer inte på nån bra rubrik idag)

Idag har de varit en sån där lite halvt rolig, men skum dag! Jag drog mig för att gå till jobbet imorse men det var faktiskt helt okej! Jag kom in i en "djup" diskussion om Bh:ar med chefen. Såhär sa hon:

"Man ska ju göra ett sånt där test för att se om bh:n passar. Man böjer sig fram och ser om brösten stannar kvar, du vet! Eller näe det vet du inte för du har så små!"

Omg tack! Hahaha! Kinda hurt, men jag vet att jag inte spelar i samma liga som Dolly Parton, så det är okej! Det var ju inte menat som en negativ pik från henne heller^^Jag började asgarva så jag trodde att jag skulle sätta min Mars i halsen, haha!
Senare kom det in en tjej som skulle dra sitt klubbkort i efterhand, så jag hjälpte henne med det. Sen när hon var på väg att gå så säger hon: Du, jag måste bara fråga, hur får du ditt hår sådär? Jag ba *hark, hark* jag gör det med en locktång, sen drar du... blabla (skulle kunna babbla om det i en evighet)^^ Hon ba förlåt att jag frågar! Jag ba, gud det är ingen fara, haha! Faktiskt väldigt smickrande tycker jag, så jag var på bra humör resten av dagen! =) Också måste jag bara säga att jag faktiskt köpte en egen (brukar alltid sno mammas^^)mascara idag - Plötsligt händer det!

Snart är det ÄNTLIGEN Grey's anatomy, som jag har  längtat! Go Dr Shepherd!!!
Nu ska jag gå och testa min nya tröja^^

Så precis nu Grey's. Jag tyckte verkligen om dom sista orden: "Here's the truth about the truth. It hurts.. So, we lie.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0