Nyköping

Hej alla mina små kycklingar^^

Jag tänkte bara skriva en kortis eftersom jag ska till Nyköping kl 07 imorrn! Vi ska fira storasyster som fyller 30 nästa helg!

Alltså, jag fattar inte hur jag lyckas göra nått klantigt hela tiden! Alltid, alltid just jag! Jag skulle parkera så nära kanten som möjligt utanför garaget så Anders kommer ut med sin bil i helgen. Jag tycker att det är lite svårt att veta vart man har kanten så jag bad Evie guida mig genom vart jag skulle parkera. När jag står still så öppnar jag dörren och hoppar glatt ut! Trodde jag! Vår infart var nämligen slut där för jag hade parkerat så när kanten att jag halkade ner för slänten och slog i låret i bildörren med värsta smällen. Jag är nu ägare av ett decimeter långt blåmärke på mitt vänstra lår. Rör mig där och jag skriker av pain^^.. Jag vill inte tänka på hur det ser ut imorrn, och jag lär få skippa mina tighta jeans i helgen...
Stackars mig^^ Haha!

Näe nu måste jag faktiskt sova, ska upp halv sex! =O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0