Yeah, yeah

Jag har varit sjukt trött idag, helt obeskrivligt! Har även mått lite skumt så jag gick faktiskt hem ifrån jobbet idag.  Illamående och yr, fick även en skokartong i huvudet, jag ba suck! Haha! Asså dom där jäklarna väger ganska mycket!^^
Är man mest seg, en pina och inte så trevlig mot gästerna så är det lika bra att gå därifrån tycker jag! Eftersom det var typ den enda lediga tiden som jag har nu för tiden så passade jag på att köpa dom där jeansen som jag skulle ha, och blusen på Zara. Jag orkade inte testa den eftersom jag ville hem, och jag blev inte helnöjd med den. Tror nästan att jag faktiskt ska lämna tillbaka den! Finns liknande blusar på andra ställen som knske sitter bättre, vore trevligt om jag nångång hade mer än en timme att kolla, haha!
jag hittade ett par skor också (surprise^^) som jag har missat i butiken. det är faktiskt ett par gympaliknande skor (!) i svart läder. Dom skulle upp på vinden nu så jag var tvungen att lägga undan dom med^^. Jag har inte helt bestämt mig för dom men jag har verkligen varit på jakt efter liknande skor aslänge. Liksom pumps och mukisbrallor går inte så bra ihop!
Sen tog jag återbesöket hos optikern på en gång. Han sa att det hade blivit värre istället för bättre, så jag fick en remiss till en ögonläkare för behandling. Läskigt, jo tack!^^ Men han sa även att det inte var så allvarligt, så de kändes skönt! Efter det beöket fick jag äntligen halka mig hemåt^^ Jag hade glömt hur skönt det var att va hemma på dagarna, känns som det var evigheter sen man fick se dagsljus hemifrån, hahaha!

Iiih omg nu har mitt körkort kommit! Jag måste hämta ut det bara^^ Gud vad kul, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0