Action och kartonger

Började dagen med att knappt ta mig ur sängen för ryggen känns paj efter alla tunga luft på jobbet, sen var det körlektionerna, inte särskilt koncentrerad på det, mest bara väldigt trött! Men synen av J piggade upp lite där på morgonen innan. Jaja jag ska släppa honom! Inom en kommande framtid iaf^^ Jag blev klar med körningen lite tidigt så jag promenerade runt lite istället, så när jag började jobba hade jag hunnit med en dubbellektion och en halvtimmes promenad redan!
När jag kommer till jobbet så känner jag att det gör jäkligt ont i höften och inser att jag har sträckt mig, ajaj!!

Så var det dags för dagens action! Jag + två andra tjejer fastnade i lagerhissen i världshuset idag^^ Jag och en annan på jobbet skulle slänga skräp så vi kliver in själva först men halva hissen fylld med vårt skräp, sen åker vi en våning där en annan tjej kliver på! Så börjar vi åka en bit och *poff* så stannar hissen! Vi ba hmm, och tänkte att nån antagligen stod för nära kanten så vi tryckte ihop oss ännu mer därinne och tryckte på knapparna igen! Grejen var att det rubbades inte^^ Liksom där började paniken komma, till slut så fick vi trycka på nödlarmet, haha!
-Sitter ni fast i hissen?
-Öh ja!
-Vilke adress är ni på?
-Öh, vet inte^^ men vi är i världshuset!
-Världshuset? Vilken stad är ni i? (där blev vi lite förvånade, trodde det var lokalt för den hissen, haha )
-Sunsvall! men det står iaf Åhléns varulager varuhiss här inne (nått liknande iaf^^)
-okej, jag skickar nån som kan hjälpa er ut!

vi ba AAHH! tänkte at vi skulle få sitta där i evigheter innan vi blev räddade!! Den utomstående tjejen såg ut som hon skulle börja gråta, jag ba hjälp! Sen kommer det en kockkille och öppnar hissdörren utifrån! Vi ba ojdå^^ Sen tryckte han på knappen och vi åkte ner xD Pinsamt värre! Sen längst ner där var det annan annan karl, antagligen han som skulle fixa ut oss, som frågade om vi hade fastnat, vi ba eh den funkar nu, hej då^^  Snacka om att känna sig lite hjärndöd!

Efter lunchen så var dte rätt lugnt, vi satt typ på en varsin kartong där inne och pratade allihopa^^ Första gången jag vågade sätta mig på ett paket utan känslan av att det skulle braka ihop, haha! Där pratade vi lite om den kommande bebisen där inne, vi satt och tittade när den sparkade  magen, fast jag såg inte det tyvärr^^ Men hon är så himla söt med sin lilla kula där =) Och nej, vi latade oss inte hela tiden, kunderna fick sin service mellanåt. Sen byggde vi upp olika hyllor innan jag slutade. Ena tjejen ba, Magdalena du kan gå och göra barn! Alla ba asgarv^^  Men det var såklart barnavdelningen vi pratade om! Måste säga att min hylla blev väldigt fin, haha!
Sen har jag gjort små misstag, men jag tycker att jag har fixat dom väldigt bra! Vi behöver ju inte gå in på detalje dock, haha^^ Sen om det är nån kille som är ute efter nya skor så finns det ett par jag älskar där, kom och köp dom! haha"

Nu ska jag äta kexchoklad, adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0