Another day in paradise

Nu är det morgon igen.. Eller kanske lite senare enligt vissa, men jag tycker å andra sidan att det är förmiddag tills klockan tre typ^^
Det regnar som vanligt, verkar inte alls som att det vill sluta anytime soon. Jag hatar regn!! Inte bara för håret (faktiskt), utan för de blir så himla grått och tråkigt och man kan inte gå ut utan att bli blöt och geggig! Vi ska inte prata om alla äckliga maskar som kommer fram! jag kan inte andas normalt när jag går på vägarna för jag tror att jag ska kliva på nån. Är jag nära att göra det så börjar jag hyperventilera typ^^  Blåst hatar jag också!! Bläää!!!! Men det är faktiskt mest för hårets skull, haha =D

Idag bär det av till mamma. Jag fick ett samtal där hon förklarade tydligt att jag inte behövde bosätta mig här (pappa) utan kan komma och hälsa på ibland. Jag ba I'm sorry^^ Det råkar faktiskt vara så att jag trivs väldigt bra här med mina bästa vän datorn^^ Bredband i bushen vore också trevligt, haha! Men jag saknar min supersupersköna säng som står där och väntar på mig,... och mitt prassliga duntäcke!! Ååh =)
Mamma ska ju få den flashiga signerade singeln idag iaf, så då blir hon säkert nöjd^^ Hon råkar ju också tycka att Svensson är väldigt söt, haha!! Jag har fått tillstånd att gifta mig med honom, den ni! Haha =D

Första av allt nu så ska jag jag faktiskt duscha! Hade gått lättare om inte pappa låste in sig i badrummet! Liksom tack för den, jag som har en tid att passa! Jag ska ju köra igen, vill inte! Jag får damp för att det är så tråkigt nu för tiden! men jag har bara en enkellektion idag så det går ju ganska fort iaf! Nästa vecka blir det inte kul! Jag ska ju jobba kl 10-18 varje dag och jag ska köra INNAN jag börjar jobba! Även dubbellektion på måndag så jag kommer vara död!

Antagligen kommer jag missunna min blogg i helgen, men det beror bara på att jag är hos mamma! I'll miss  you! =)

P.S. Tänkte bara tala om att jag överlevde lektionen och klev inte på några maskar =D So don't worry!^^ Nu måste jag packa! Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0