Galet folk!

Nu är jag hemma en snabbis på lunch, blev lite sent idag, men skönt att inte ha så många timmar kvar att jobba sen. Fast just nu är det ganska slappt, jag orkar bara inte klättra på lagret och serva massa kunder nått mer just nu. Ni ska bara veta hur många som köper sulor och skosnören, sånt tänkte jag inte ens på förut^^ Kul att kunna saker om det faktiskt! Samma med alla siffror som står under skon, det är ju fasen en hel historia, typ artikel, vilken sort, vilken lagerplats, vilken färg!

Nu innan jag gick så kom det in världens skummaste par, hon var högljudd och galen, han var bara skum. Hon verkade påverkad, han verkade glad över att ha haffat en tjej som såg bra ut! Eller asså dom var typ kanske 35. Han babblade om att hon skulle ha riktiga skor, medans hon sa att han skulle ha riktiga vantar så hon slipper höra hans gnäll, haha! Dom var absolut inte otrevliga, hon var bara väldigt högljudd! Sen så såg ut ut som en stadsbrud och han som skogsmulle, men vi fick dock veta att hon var en äkta norrlandstjej och att han var från trollhättan, även gbg^^ Vi ba jahaa, intressant^^
Just ja nu kom jag att tänka på en gammal gubbe som var inne förra veckan. Han var så söt^^ köpte nya skor och behöll dom på. Han ba, jag behåller fötterna på! Vi ba ja gör du det! han ba ja för annars måste man hugga av fötterna för att kunna packa ner dom i kartongen! Vi ba eh ja...

Nu gott folk så måste jag fräscha till mig lite innan pappa skjutsar ner mig igen! återkommer senare! =)

Imorrn är det fredag! Full fart mot helgen! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0