Goderafton...

Kvällen igår spenderade jag på 85-årskalas, HAHA!! Ojoj vad det svängde^^ Var även en spelkille där som spelade piano! Det är inte ett bra första intryck om nån säger att jag ser ut som 17 och frågar vilket program jag läser!! Fast han trodde samma om syrran som är äldre också, haha! Han sa att han skulle ringa på hennes jobb och komma in på mitt. Tack, men nej tack säger jag!

Så har vi ju dagens dag! Och det är inte vilken dag som helst, utan halloween! Vilken färg förknippar man med det då? Jo orange! Det hade verkligen en tjej tagit tillvara på såg jag idag. Kom in en tjej som hade en helt orange hudton. Bruttan du kanske borde äta mindre morötter! Skippa solariet vore också en tanke! Förlåt mig, men asså det är så fruktansvärt fult att vara helt fejkbränd! Så, nu har jag lugnat ner mig på den punkten^^ Lite senare stod jag och fixade skorna ute på bordet, så tittar jag upp och ser värsta kostymnissarna! Jag kom totalt av mig, haha!
Ena ba, jobbar du här? Jag ba, öööh... Han ba, jag har sett ett par skor på en annons som antagligen kommer härifrån, vet du vilka jag menar? Öööhh... Oj där är dom, vad kostar dom här då? Öhhh....
Där stod jag som ett fån och kände mig oduglig, men dom såg så maktiga ut, haha!

Vi har ju även fått den första liggande snön ute! Omg försvinn säger jag! Vad hände med min sommar? Jag som köpte nya skor och allt idag som inte är snövänliga! Det är tacken! Förresten så hade ju jag lite ångest över leopardskorna, jag ska lägga undan dom imorrn, haha! Kan nog inte låta bli!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0