Gott & Blandat

Jag har så mycket att ta upp så jag gör en liten lista istället!^^ Haha


Bartendern - Häromdagen mötte jag en kille som hejade på gatan. Det var en bartender från en krog här. Dags att byta ställe snart?^^

Statistiska centralbyrån - Kan dom sluta skicka enkäter just till mig?? Jag har aldrig svarat, vill inte svara och kommer förmodlingen inte göra det sen heller!

Stormen - Aftonbladet gick ut med texten att det var riktig stormvarning i västernorrland, en rankad 3a! Det skulle va som värst vid åtta på morgonen igår. När jag vaknar och tittar ut så blåser det inte ens. Vad hände?

Motorvägen - Spenderade min sista lektion på motorvägen, jag är så rädd för mig själv där att jag skulle sitta i samma skräckslagna, krampaktiga ställning om nån lyfte ut mig ur bilen efter lektionen!

Mitt öga - Jag lider av ögoninflammation i ena ögat, inga linser på typ två veckor!! Tror optikern verkligen att jag kommer visa mig ute i glasögon? Don't think so!'

Klänning - Kortklänning på jobbet kommer antagligen aldrig bli en bra idé, men nu har jag iaf testat!

Byta dataskärmar - Jag och en annan skulle byta dataskärmar till kassorna igår. Tekniska som vi är låg vi på golvet i kortkort medans en kille som pratade i telefon skrattade åt vår "kunnighet" och berättade för den i andra änden. Thank's man!

Leopardskor - Ni minns väl mina darlings som jag la ut här? Tro det eller ej, men dom kom in igår =O Köpa eller inte köpa, det är frågan!^^

All saints - Den bästa tjejgruppen ever har återförenats, TACK!!!

Kishti- Hade hon pms igår eller vad tusan var de frågan om? Jag har aldrig hört henne så aggro nångång!

Utegång - Krogen med tjejerna från jobbet ikväll! Jag ger mig in i det här med skräckblandad förtjusning! =) Håll koll på o'learys, kan hända att vi hamnar där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0