Hatobjekt!

Nr1: Scissor sisters - i don't feel like dancing

Nr2: Min skadade tumme som måste va klumpigt plåstrad, och jag fastnar överallt!

Nr3: Regnet som aldrig tar slut! Kul att gå till jobbet i den här luftfuktigheten!

Måste bara berätta en grej om igår^^ Kom in en mamma med världens sötaste barn. En liten pojke som kanske var typ ett år! Han och jag fann varann direkt och lekte lite tittut och sånt medans mamman pratade skor med nån annan där. Sen när dom gick så vinkade han och skrattade för glada livet! efter så sa Karin på jobbet att han verkade bli förälskad i mig, jag ba åh^^ Så länge är barn jättekul, verkligen! Sen nu när jag väntar på att pappa ska hämta mig efter jobbet så står jag vid vägkanten. Då ser jag i ögonvrån att det sitter nån i bilen brevid så jag kollar dit, och där sitter en unge och lipar åt mig! Ungjävel!!^^ Jag kanske ska skippa au pair-grejen för allas bästa, haha! men lillpojken igår var så otroligt söt och gullig mot mig så jag bevarar det i hjärtat istället!^^

Iaf när vi gick på stan så såg jag asmycket jag vill ha, ge mig kläder!!! Gick och kikade på dom där andra skorna som jag tidigare ville införa äktenskap med! Asos har även massa med fint, några favoriter här nere som kanske, kanske blir mina^^ Så jäkla jobbigt att beställa från utlandet bara!


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0