action på stan...

Händelserik dag på stan^^ Började med att jag bara hann tio meter utanför dörren när en viss person gled förbi. Jag ba, SHIT, andas människa! Så ska man försöka se cool och söt ut samtidigt som man knappt kan stå på benen för dom är spaghetti! Jag hatar när folk (läs: killar) har den effekten på mig!
Sen går jag ner till Åhléns där jag ska möta Sandra. Jag väntar...Väntar.. Väntar lite till.. Till slut kände jag mig sådär lagomt dum som  bara stod där, så jag går in på Lindex mittemot.  Kollar genom fönstren, ingen Sandra. Jag går in på Wedins och lånar telefonen. Ingen Sandra som svarar, haha! Sen går jag in på Telenor till min bror och beklagar mig lite, och blir utfrågad om min sthlmsresa. Han skulle gå på lunch så jag gick ut med honom längs Storgatan. Jag ba, Men jag har panik, jag vet inte vad jag ska göra! Ska jag gå hem? Precis så så kommer Sandra gående mot mig, haha! Hon hade missat bussen och glömt mobilen hemma. Det är ungefär vi i ett nötskal, hahaha! Brorsan blev dumpad, sen började rundturen^^
Sen blev det leka lite kurragömma, jag bor i en för liten stad ibland! Det slår aldrig fel...
Jag köpte iaf nya ballerinaskor idag, så jag ville byta dom innan jag gick hem. Går in på en tvärgata som är tom påp folk,står där och hoppar omkring och sliter i alla snören och grejs och ser allmänt borta ut. Så precis när jag går därifrån kollar jag in och ser att jag hade stannat utanför ett skyltfönster. Fullt med bekanta killar som stod och glodde på mina konster. Jag ba ahh, och försvann snabbt därifrån, haha!
Andra inköp var knästrumpor och diadem. Hämtade även ut min Nivea-creme som man fick från VR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0