Byggare Bob...

Jaha, så var en jobbdag över. Mina fötter gör ont, är ovan att stå så länge nu. Som vanligt när jag ska göra nånting så brukar det ju gå sådär, men det bjuder jag på, haha! Idag började vi med att montera nya köksmöbler till det nybyggda fikarummet. Det krävdes tre damer för att få ihop dom där ikea-sakerna^^ Vi byggde bordet först, så vi kunde montera stolarna på det. Mitt jobb var att skruva fast stolsitsarna, så stolen låg på bordet när jag skruvade. Det gick asbra enda tills jag skulle ta bort stolen. Jag råkade skruva fast den i bordet, haha! Asså jag skyller på att skruven var för lång *visslar*. Känns bra att råka göra sånt i splitternya möbler, haha! Men men, nån ska skapa dom första märkena där med, och jag råkade bara vara den första^^

//Byggare Bob

Kommentarer
Postat av: Jennifer

HAHAHAHAHHA kliftigt Magda hahah xD *tummen upp* men jag skulle säkert också lyckas med det där (a) haha xD

2007-04-16 @ 21:34:24
URL: http://knasjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0