Jäkla nagel...

Varför gör jag alltid såhär? Det gör så jäkla ont, haha! Fast egentligen var det igår det hände. Jag ba aaaajjjj! Asså en nagel känns som en liten grej, men jag blir ju inte ledsen över att den går av (eller jo, kanske lite^^) det gör bara så jäkla ont när den går av nere vid skinnet för då kan man inte rycka bort den heller! Nu får jag gå med plåstrat finger igen tills den har växt ut en bit så jag kan klippa ner den! Suck! Jaja, nog talat om det, snart ska jag träffa Pernilla! Hon har åkt enda från Ramnäs hit till Sundsvall över påsken. Hon har ju släktingar här, som vi konstaterade nån annan gång. Måste ju passa på att hänga lite när hon liksom är i min stad! Vet dock inte vad vi ska hitta på, men det löser väl sig. Så mätt som jag är nu känns det som jag skulle kunna rulla ner för hela backen till stan, haha!


117070-253

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hatar när nageln går av :/ ;)

2007-04-07 @ 18:06:01
URL: http://stylebylise.blogg.se
Postat av: Madde

dont you just hate when that happens? -.-

2007-04-08 @ 17:37:07
Postat av: Magdalena

Oh, yes I do! haha!^^

2007-04-08 @ 18:23:34
URL: http://magdalenae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0