Palt...

Tänkte skriva tidigare, men då hade nån redan hunnit stänga av datorn så jag pallade inte^^ Nu har jag iaf varit på middag hos mormor med resten av släkten och ätit palt! Sånt vi gör på helgerna här i Norrland! Haha, näe jag skojar bara, vi gör det en gång om året^^ Sen så brukar jag äta något annat och bara smaka på palten. Smakar faktiskt inte så illa som man kan tro! Jag och syrran som som vanligt i köket (barnbordet^^) med Niklas och Jocke, våra kusiner. Snacka om att man kan garva när vi sätter igång! Fast jag har inte förlåtit Jocke riktigt sen han sa att jag var ett kinderägg (brun på utsidan, men blond på insidan), haha!
Fredrik och Lotta var också där så jag fick kika på Isak lite till. Han är redan en månad och tre dagar gammal nu! Jag har också sagt till Fredrik att jag tänkte att han ska få bjuda mig på lunch nån dag, mohaha! Sånt man har brorsor till^^
Sen när vi skulle äta glass så delade mormor ut skedar. Så såg hon inte Niklas sked. Hon ba, men visst har väl du fått en? Han ba, ja, den är här!! Hon ba, jag tänkte väl jag också, så åderförkalkad är jag inte än! Haha^^
Näe, nu ska jag hoppa ur min klänning tror jag, later folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0