Presenter...

Efter att ha muttrat några svordomar efter jobbet när jag insåg att jag har visat min bh för alla kunder en oidentifierad tid, haha, så såg jag att mina premier från VR hade kommit^^ Alltid kul med gratis presenter! Fick ju en BUS, skrubbhandske och ett guldhalsband! Tuben var mycke större än jag trodde, trevligt!

Köpte även med mig ett par skor hem till pappa idag som jag tyckte att han skulle ha. Man kan ju alltid lämna tllbaka om det inte passar, men han ville ha dom! Dagens goda gärning^^ Just det, jag var in och kollade på solbrillorna som jag ville ha, men vi ska inte prata om hur förjävligt jag såg ut i dom, haha! Det blir nog inget köp där^^



117070-305 117070-304 117070-303

Kommentarer
Postat av: Madde

åh jag längtar tills mina komme :D

2007-04-24 @ 21:15:19
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0