Vilket dilemma...

Jag har ett litet problem som ni kanske kan hjälpa mig med. Det är så här att chefen på jobbet ska ju sluta, så nu har alla lagt ihop pengar till en present och en avslutningsmiddag. Grejen är den, att den där middagen är det 8:e maj, samma dag som pappa fyller år. Jag slutar 18.00, midagen är 19.00 så jag hinner liksom inte fira emellan heller! Vad skulle ni ha valt? Pappas födelsedag, eller avslutningmiddag för chefen?

Update: Okej, jag ska tillägga info. Pappa fyller inte jämt, han ska max bjuda hem mina styvsyskon typ. Sen gillar jag min chef, och jag kommer vara den enda som inte följer med om jag stannar hemma!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Beror väl på hur mycket pappa fyller?! Fyller han jämt o stort, så skulle i alla fall jag valt det. Annars skulle jag gå på chefens. Chefen slutar juh bara en gång o din pappa fyller år en gång om året. Men valet är juh ditt! :)

2007-04-26 @ 20:00:13
URL: http://click.blogg.se
Postat av: Ellah

beror på. vad fyller din pappa och ska ni göra nåt speciellt och vad känner du för chefen din.

2007-04-26 @ 20:08:27
Postat av: Cella

ehrm. ta chefen sen "pappa" dagen efter typ. xD

2007-04-26 @ 20:39:37
Postat av: lisa

Eftersom inte din pappa fyller jämna år så tycker jag att du ska välja chefen.
Men välj det som känns rätt för dej.

2007-04-26 @ 22:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0