Dagens schema...

Klev ur sängen
Bloggade en snabbis
Gick till köket för att göra frukost, men orkade inte så jag gick tillbaka
Låg i sängen och läste
Läste lite till
Åt middag
Betraktade mitt hår i spegeln och kom fram till att det var jäkligt synd att ha en så bra hårdag en dag som denna
Fortsatte kolla på Australia´s Next top model på youtube som jag började med igår, råkade se sex avsnitt i rad
Äter nu glass, bloggar och tittar på bilder på kändisar utan smink på Expressens sida

Jag har då välfyllda söndagar må jag säga!^^

Kommentarer
Postat av: Madde

hahah vadå? vill du inte avslöja ditt sexliv i min blogg:O haha xD Ja asså jag förstår dig och det skulle gå mkt bra OM DU BARA KUNDE PALLA DIG IN PÅ MSN !!!!! (a) hahahha
JA trevlig sändag du hade.. dock var modellerna inte så snygga (a) hahahaa

2007-08-27 @ 11:49:09
URL: http://justmadde.blogg.se
Postat av: Madde

haha ja det verka inte vara några fina direkt (a) haha.. sen nr ena tjejen anklagades för att vara för fet .. man bah Omg :|
men men modevärlden e hård ^^

2007-08-27 @ 17:04:28
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0