Dåligt...

Pappa väckte mig halv nio imorse. Tack för det tyckte jag, har fortfarande inte fått sova ut på två veckor! Anledningen var att vi skulle byta modemgrej och digital-tv, så det kom en gubbe från Telia. Jag hade snällt kunnat sovit iaf en timme till! För att göra saken sämre så blev vi av med trean på stora tvn. Dåligt.
Har iaf fått reda på felet i armen nu! Det är muskelinflammation, så jag har fått ett till recept på piller som jag ska försöka komma ihåg att hämta ut efter jobbet! Jag kan liksom inte komma ifrån alla tunga kartonger på jobbet heller,så det får aldrig en chans att läka normalt.
För övrigt så är jag lite sur på vädret. Jag var liksom ledig endast två dagar, och naturligtvis var det dåligt väder just dom två dagarna, idag skiner solen igen! Morr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0