Helt slut...

Mina tår har sett ljusare dagar. Så gå det när man jobbar från halv nio till efter sju om man bara sitter ner en kvart under hela dagen. Så har min dag sett ut! Jag packade upp tio enorma kartonger med massor av skor. Jag som inte ens ska hålla på med sånt nu när armen inte är bra. Ändå sa jag ja till att fortsätta imorrn, jag måste bli bättre på att säga ifrån. Fast dagen var rätt okej iaf. Ni kanske minns att jag skrev att jag måste hålla bättre koll på mina papper och skit, så idag på lunchen gick jag in på Gallerix och tittade. Hittade rosa, söta snoddmappar med Betty Boop, så jag köpte två stycken. Mycket roligare än mina blåa, fula som jag har nu! Sen gick jag till apoteks-shopen (jag älskar den butiken, apotek är hur kul som helst^^), för jag skulle köpa Plackers. Väldigt intressant! Men jag hittade en annan förpackning där pinnarna var mindre, och man fick med ett litet resefodral. Jag råkar gilla olika slags fodral också, så jag valde den istället. Tyckte det var en smart grej^^ Dagens bästa är dock att jag äntligen har fått tillbaka mina skattepengar, och att vårt sexparty är bokat! The flicks från jobbet ska ha lite roligt^^



117070-487

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha! Flickorna i min klass var på sexparty ^^. Riktigt underhållande! Ha så skoj! Kram/ Amanda

2007-08-16 @ 20:37:42
URL: http://shoulderson.blogg.se
Postat av: Madde

ja värsta söta :D hehe
åh ska du oxå på ett sånt :O det ska jag med haha.. nu på lördag och sen tänkte ja haa ett till sen i höst hemma hos mig(a) kommer du? haha

2007-08-17 @ 00:45:15
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0