I brist på annan rubrik...

Jag har inte skrivit så mycket nu igen, men det är nått fel i min arm så det går trögt, haha! Vet inte vad det kan vara, men det spänner innuti armen när jag rör den och nu har det spridit sig till axeln. Jag kanske har lyft nån kartong knasigt på jobbet förra veckan eller nått. Får väl kolla upp det om det inte försvinner snart. Jag antar att det inte är så lyckat att knapra värktabletter för att kunna somna på kvällen, eller för att kunna fungera under dagen under en längre tid. Nu måste jag kolla klart på dokumentären på tvn. Handlar om en sjukdom som kallas PSAS, Persistent sexual arousal syndrome. En sjukdom som gör att man alltid är upphetsad. Låter lite jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0