Poor thumb...

Min tumme är officiellt mosad. Det är ett farligt jobb jag har, haha! Först inflammationen, sen fastnade jag med handen i en hylla i helgen så jag höll på att knäcka mina fingrar, och nu klämde jag tummen. Det kanske är bra för mig med en paus, haha! Fast som det ser ut just nu kommer jag iaf att jobba en vecka extra! Vi ska ha möte om två veckor med dom nya cheferna, ska gå igenom det nya schemat dom lägger och allt. Jag vill inte sitta där och se att jag inte får plats i schemat. Fast vi får betalt två timmar för att sitta där och fika, så det är klart jag ska med^^
Näe, nu måste jag gå och knapra eftermiddagens dos av piller. Känns väldigt bara att stoppa nått i munnen när "vanliga biverkningar" tex är: Huvudvärk, yrsel, svindel, magsmärta, illamående, kräkningar, magtarmblödning, sår i magslemhinnan, leverpåverkan och hudutslag. Hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0