Snart höst...

Har ni märkt hur mörkt det är nu på kvällarna. Sommaren är verkligen snart slut... Jag känner inte ens att det är sommar, vädret har varit så trist och jag har jobbat varje vecka sen april. Jag har inte badat en enda gång. Jag har inte varit på nån strand. Jag har solat max fem gånger endast på balkongen. Jag har knappt varit på krogen! Det sista är lite skrämmande eftersom jag var ute varje helg när jag fyllde 18. Vet inte vad som har hänt med mig. Börjar bli gammal (skämtar) kanske? Eller så beror det nog mest på mina tre jobbhelger varje månad och alla kvällar med Honom. Jag saknar varenda kväll. Jag skulle göra nästan vad som helst för att allt skulle bli som den första veckan igen...
Sen har vi då nästa grej. Min syster flyttar till Åland nästa vecka. Kan ni förstå, nästa vecka! Mina andra flyger och far lite hit och dit, men det bekommer mig inte på samma sätt. Det här är min nära syster. Den enda personen i hela världen som vet allt om mig. Den enda personen som vet allt vi har gått igenom under 20 år. Jag vet att hon vill göra det här, men ärligt talat, det känns förjävligt.
Nu ska jag snart sova, och hoppas att jag slipper drömma mardrömmar igen. Jag vaknade alldeles svettig och skakis med vita knogar för jag spände knytnävarna så hårt. Fast drömmer man om att man blir jagad av fyra personer som försöker döda en så har man kanske lite rätt att bli upprörd.

Kommentarer
Postat av: Evelina

naaw va söt du är då :) men du får ju komma å hälsa på mig! :D å sen blir ja bara borta 9 månader.. ;)

2007-08-07 @ 18:59:31
URL: http://lonken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0