Söndag...

Söndag ska väl vara en dag då man känner sig utvilad efter helgen, men jag är nog tröttare än jag var innan! Om man är vaken till typ fem på morgonen så är inte väckarklockor så poplärt hos mig. Men jag är ju iaf ledig så det kvittar. Är ledig imorrn med så jag hinner nog sova lite^^ Nu väntar jag på att Evelina ska komma, sen ska vi åka till mormor och morfar. Hon ska fota dom till tidningen inför deras 50-års bröllopsdag. Den ni! Sen ska jag åka till mamsen och sova där en natt nu när jag är ledig, har inte varit där på ett tag!

Kommentarer
Postat av: Julia igen

svar:Jo jag förstår, så kan det kännas för mig när jag delar ut min reklam, vissa dagar går det galant och andra inte. Visst är det inte lika mycket "krävande" som ditt, men det känns inte alltid så lockande att gå ut och dela någon förbaskad tidning som ingen ändå vill ha.
Jag har ju ett litet jobb, men jag börjar åttan den 23 augusti.

2007-08-12 @ 17:55:04
URL: http://juwlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0