Galge & Glimmis...

Vet ni vad jag hatar? Nähe, då ska jag tala om det för er! Jag hatar när folk jobbar in lunchen och går hem tidigare på ett jobb som drabbar andra! Ingen bryr sig om en kontorsnisse går hem en timme tidigare, men i en butik drabbas den som måste stänga! Det är en jäkla skillnad mot att stå ensam i två timmar mitt i julrushen när alla slutar jobbet, än att vara två stycken över lunchen när den tredje är borta. Jag hann knappt andas dom sista timmarna! Kön blev bara större och större, jag var helt själv, och alla skulle naturligtvis ha sina grejor inslagna! Så jäkla skönt att få komma hem, mitt huvud kan explodera ungefär när som helst!
Galg-jakten gick inte heller särskilt bra, fanns bara en förpackning kvar! Men den hängde så ensam så den fick följa med mig hem.
Hittade äntligen en ny glimmis också, hatar att inte ha en reflex på den feta, svarta vinterjackan! Man syns ju inte!

 
117070-708 117070-696

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0