Lista...

Snodde en lista av Madde. Orkar och hinner inte skriva just nu! Dock i en förkortad version...


(x) har sagt nej till sex - Jag är inte den som nekar och skyller på huvudvärk, men det där med krogenragg är inte min grej!
(x) cyklat utan händer
(x) känt dig som ett as
( ) kysst dig själv i spegeln
(x) viskat i någons öra
(x) har haft oskyddat sex - Inte med nån främling dock

(x) hamnat på sjukhus/akuten - Ganska många gånger
( ) förlorat någon du älskar
( ) dödat någon
(x) bakat sockerkaka
( ) velat dö
(x) lyssnat på samma låt en hel natt
(x) ätit godis istället för att gråta
( ) skrikit hora/bög till någon
(x) varit ordlös

( ) hatar värme
(x) skrivit på någons arm
(x) har dissat någon som ringt på din mobil
(x) har dissat någon som gillar/gillat dig

(x) har hatat någon som du egentligen älskar
(x) har ångrat dig
(x) varit svartsjuk
( ) älskat i månljus

(x) vaknat av att du gråter
(x) har gråtit i någons närvaro
(x) önskar sig ett liv med en speciell person
(x) har sprungit en kilometer utan uppehåll - Faktiskt springit hela två km, haha! Jävla coopertest i skolan!
( ) har aldrig ätit fisk
( ) har sett en film mer än 20 gånger
(/) kysser med öppna ögon - Sometimes

(x) är mest sugen på sex på morgonen
( ) hatar mjölk
( ) har haft tungan i någons öra
(x) vet hur det är att tappa andan av någons skönhet


Jobbar till sju ikväll, så jag lär väl uppdatera då kanske. Skulle vilja hinna se nått luciatåg men det kan jag nog drömma vidare om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0