Nyvaken...

Mmm vad trött jag är. Fast på ett ganska bra sätt ändå. Känner mig sådär snusigt nyvaken liksom. Är nog antagligen eftersom jag redan har varit vaken idag, var inte lika kul att kliva upp den tiden, haha! Synd att vi inte börjar jobba lite mer synkat. Hann även bli dyngsur innan jag kom hem av all snö, men det var ganska mysigt att traska en tidig morgonpromenad i det vädret. Det var sju månader sen vi började träffas igår, tiden går så jäkla fort...
Iaf, den som fick upp mig nu var faktiskt Marie som ringde och frågade om jag vill följa med till Birsta. Attans att jag jobbar hela dagen, för jag skulle gärna åka med dit!
Näe, nu måste jag lägga på ett kol och börja göra mig klar så jag inte blir sen till jobbet. Kommer in typ en miljon olika skinnhandskar som måste packas upp, längtar verkligen^^ Tror dock att min klänning dyker upp idag, så jag har iaf nått att se fram emot ;)

Kommentarer
Postat av: Sandie

Har ni snö? god damn... =)

2007-12-10 @ 14:54:22
URL: http://chipset.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0