Önskelista...

Jag har haft stora problem med min önskelista iår, den har nästan varit obefintlig! Vet inte vad som är fel, haha! Iaf så kom jag på nu att jag lika gärna kan önska mig sakerna som jag vill ha till min lägenhet nu och börja fuskanvända lite! Därför fick mamma mixern på sin lista och pappa ljuskronan på sin! Jag har faktiskt ingen lampa i mitt rosa lilla rum, så då kan jag lika gärna smocka upp den där. Vill egentligen ha den till min framtida walk-in-closet som jag antagligen inte kommer att få!^^ Dumt att jag har blivit bortskämd med min nu, kommer bli svårt att få plats i en vanlig garderob sen... Har faktiskt köpt lite söta galgar som jag kan visa nån dag. Vill ju ha alla i samma modell så jag smygstartade när jag såg dom!


117070-701                   117070-702

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja, visst "försvinner" folk, men jag förstår inte vart lixom. Dessutom sitter jag här och kollar på bloggen varannan timme nästan varje helg, men det är så jäkla tråkiga inlägg som skrivs då tycker jag. Men jag ska verkligen kolla in din på helgerna nu också, när jag vet att du uppdaterar då med.
Det blir väl du och jag som syns på uppdaterade bloggar sen på första sidan, haha. Det skulle sett ut det.
Följer du några särskilda bloggar?
Ha de så bra! Kramar Louise

2007-12-14 @ 23:55:03
URL: http://louisesa.blogg.se
Postat av: Sara

Den ljuskronan har jag oxå hemma i min lägenhet :) Den e skitsnygg!
Jag har oxå funderat på den i bronze faktiskt, ska se om det finns nån kvar imån :) Haha har du inte koll på vad som finns i affären ;) Det armbandet med pärlor e verkligen nice :)

2007-12-15 @ 13:26:57
URL: http://fabulousprincess.blogg.se
Postat av: Evelina

haha japp de är din gamla :P hehe.. jo jag vet de ser helt sjukt ut! ser mycke större ut än va de egentligen är :P

2007-12-15 @ 16:50:46
URL: http://lonken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0