Skavsår i örat...

Har precis avslutat ett två timmar långt samtal med Sandra, mitt öra känns lite ömt just nu, haha! Ingen av oss hade nått att säga, men ingen ville lägga på heller. Är så tråkigt när man ska vara duktig och hålla sig hemma på kvällarna för jobbets skull! Har iaf kommit igenom 1½ helg av 5, så det börjar ta sig! ;) Känns som jag inte kommer att ha tid att ta tag i min fritid förrän nästa år när jag jobbar mindre igen. På torsdag börjar mitt långa skift som håller på till dagen innan julafton, sen är jag ledig två dagar innan rea-ruset startar. Börjar jobba klockan åtta på annandagen så det blir nog ingen utgång på juldan för moi!
Nu håller jag på att roa mig med facebook (precis som om man kan roa sig på den sidan), fixar med albumen och sånt som ligger huller om buller. Tycker fortfarande inte om den där skitsidan egentligen, haha!
Har även spenderat lite tid med att vara med i Englas lördagstävling, är ganska kul att göra sånt genom bloggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0