Sleep tight...

Har precis kommit ut från duschen, funderar på att gå och lägga mig och läsa en stund innan jag måste sova. Råkade spätta min skinka på jobbet så det svider lite när jag sitter, haha! Var en jäkla skylthållare som stod ivägen när jag backade inne på lagret^^ Så kan det gå...
Har mycket småsaker som ska fixas imorrn på jobbet så det är väl bäst att vara utvilad. Jobbade till sju idag och imorrn, sen jobbar jag hela helgen, till sju på måndag, och till åtta i Birsta på tisdag. Vart tog fritiden vägen?

Kommentarer
Postat av: Louise

Oj den har jag inte testat faktiskt, och jag vet inte riktigt om jag skulle tycka om det. Men däremot coccos är superb. Men egentligen är det nog goadast att inte hålla på och bland tror jag. Ha de så bra. Kram Louise

2007-12-13 @ 23:04:34
URL: http://louisesa.blogg.se
Postat av: Evelina

Ja de va mysigt att få se :) Tråkigt att vi inte har parad hemma :(

2007-12-14 @ 11:36:38
URL: http://lonken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0