Städmaniac...

Nu har jag städat som en jäkla galning hela eftermiddagen, och är fortfarande inte klar. Plus att jag städade tills klockan var halv tre inatt. Ibland får man ju såna ryck^^ Var tvungen att sluta för jag får så jäkla ont i ryggen. Jag vet inte hur länge jag pallar när värken aldrig går över, så himla jobbigt när allting blir drabbat.
Åh, nu ringde mamma och frågade om jag vill följa med till Birsta, så det ska jag göra! Måste sysselsätta mig med något, blir tokig av att bara gå omkring hemma! Ska iaf jobba imorrn och antagligen hela helgen, så då återgår det till det normala! Nu måste jag göra mig klar! :)

Kommentarer
Postat av: Sandie

Shit det var effektivt =)

2007-12-06 @ 19:07:47
URL: http://chipset.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0