10 nånting...

10 favoriter:
Färg:
Svart, grå, rosa
Mat: Hemmagjord klyftpotatis
Band: The ark I think
Film: Dirty dancing
Bok: Gaah, jag älskar massor! Phantoms är jäkligt bra^^
Sport: Ska jag titta på en match, så hockey, ska jag titta på killarna är det fotboll^^
Årstid: Sommaren!!
Veckodag: Fredag
Glassmak: Choklad
Tid på dygnet: Kvällar

9 för tillfället:
Humör: Trött och grinig^^
Smak: Ingen speciell för tillfället
Kläder: Dansbrallor och stickad tröja
Bakgrund: Jag^^
Nagellack: Guldskimmer
Tid: 15.05
Omgivning: Syster
Irritationsobjekt: Att jag sov med linserna i och får lida för det just nu!

8 första:
Bästa vän: Malin
Screen name: ??
Husdjur: Tror det var min kanin Emma
Piercing: Öron
Förälskelse: Sebastian^^
Musik: Backstreet boys
Bil: Öhm jag har aldrig ägt en egen och familjens minns jag inte^^ Kanske en opel^^
Kyss: Jag skäms för att jag inte minns denna upplevelse men tyvärr^^

7 senaste:
Cigarett
: Jag röker ej
Mat: En chokladmuffin
Dryck: Oboy
Biltur: Bil från stan med syrran i förrgår
Kyss: Det behåller jag för mig själv x)
Spelad låt: Cara Mia, hahaha^^
TV-program: Reprisen på Melodifestivalen

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Typ det grövsta i mitt register lär vara att planka nått badställe, haha!
Blivit arresterad: Nej, nej
Badat naken: Yes
Varit med på TV: Ja, cheerleader i Gladiatorerna 2003 + massa andra små inspelningar
Kysst någon du inte känner: Haha jaa, brukar ni känna alla era strul?

5 nej tack:
Kläder: Allt med nitar
Mat: Allt som innehåller nån slags inälva
Musik: Metal
Dryck: Öl
Personlighetsdrag: Fjortis

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Var hemma, kollade på MF och läste en bok
Du kan höra just nu: Tvn i bakgrunden, Eniros reklam för tillfället^^
Du inte kan leva utan: datorn
Du gör när du har tråkigt: Sitter vid datorn eller läser

3 personer:
Du kan berätta allt för: Syrran
Du tycker om: Åh, ja kan inte välja bara en.
Du inte gillar: Alldeles för många^^

2 val:
Kaffe eller te: Nada
Vår eller höst: Vår

1 önskan: Dom som känner mig väl, vet vad jag vill mest av allt^^

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag känner tydligen dig mycket väl..eftersom jag vet vad din största önskan är xD hahaha

2007-02-19 @ 01:13:10
Postat av: Madde

HAHAHHA omg...xD
denna sista lilla önskningen hade ja visst missat men klart ja vet va du önskar dig ;)

2007-02-25 @ 19:54:57
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0